nytt till necessär´n

igår hann jag faktiskt springa en sväng till Kicks på min lunch.. var i stort behov av några nödvändigheter till min necessär..



nytt schampo och balsam, beslutsångesten föll på så doften fick avgöra.. :)



en ny eye-make up remover, har använt Biotherms förra verson men hoppas denna nya är strået vassare.. var inte helt nöjd med den förra men jag ger väl dem en chans till.. jag gillar ju färgen och formen..



och den här följde bara med i korgen som en liten bonus.. syns tyvärr inte hur glänsande fin den mörkröda färgen är! Det var det om gårdagens lilla shoppingtur. Nu ska jag fortsätta städa här hemma. Har hållit igång hela dagen men ändå känns det som om jag inte fått gjort något vettigt. Konstigt fenomen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: