månadens nästsista måndag..

..och jag är ledig idag. Passade på att ta sovmorgon till halv tio och sen blev det promenad med Ragnar, diskning omgång två (har fortfarande en hel hög med disk kvar, den tar aldrig slut..), frukost och nu är tvätt omgång två på gång i tvättstugan. På planen står också dammsugning, svabbning, byte av sänglinnen och allmänn piffning av lägenheten, skulle gärna flytta om lite.. Skulle också vilja baka lite godsaker och morotsfrallor, får se vad jag hinner.. Tur jag har sällskap av min lille söte odåga, så blir vardagsbestyrena liite skojjigare i alla fall..



Kommentarer
Postat av: Lit de Parade

Myspys :-D



M @ Lit de Parade

2010-11-22 @ 17:11:08
URL: http://www.litdeparade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: