hemma igen efter finfin vecka i Sälen

Förra lördagen firade vi vår sju-åriga bröllopsdag med bland annat en goood brunch på Grand Hotel.. sen gick vi på stan och strosade och efter det var vi tvugna åka hem och börja packa. Söndagen innebar tidig väckning och bilresa mot Sälen, Lindvallen. Vi tog ett snabbstopp i Gävle för fika men fick en väldigt torr bulle så vi åkte vidare ända till Mora och Mora Kaffestuga, ett jättemysigt fik med massa godsaker! Vi brukar faktiskt alltid passa på att åka förbi där på väg till och från Sälen.

Jag var jätteorolig över hur det skulle gå att åka skidor med mitt trasiga knä och första åken var väl lite ostadiga men sen började det gå hur bra som helst! Sååå nöjd! Har haft härliga dagar i backarna, både soligt och mulet men mest sol! :) Och sen har vi ätit gott, fikat och bara tagit det lugnt, härligt! Ragge har också gillat fjäll-livet och träffat nya bekantskaper hihi.

Idag är jag ledig och passar på att vårstäda, tvättstuga, packa ner vinterkläder och sånt. Sen tänkte jag faktiskt göra i ordning balkongen också, det är dags! Men först ska hunden ut och sen har jag en bokad sjukgymnasttid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: