en dag med många sysslor

Hej svej, nu har det varit ett litet uppehåll igen, det beror på att det är juletider och extra mycket jobb för min del som jobbar i en butik.. idag har jag ledigt så jag passar på att ordna upp här hemma. Jag håller på och springer upp och ner till tvättstugan nu men strax är det sista tvätten jag ska hämta. Passade på och bytte sängkläder förut och förstås var lille Raggelito tvungen hoppa upp med sina smutsiga tassar, men han hann inte så långt då jag stod precis bredvid -tji fick han- .. nu tar han sin middagslur men sen blir det långprommis och senare bad för hans del. Hans plommonschampo börjar ta slut så jag måste införskaffa en ny god doft :) 



förut kunde han inte hoppa upp i soffan själv, men nu har han kommit på knixen..



så nu ligger han o sussar sött i soffan medans jag pysslar och sysslar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: