fin helg bakom mig

I lördags fick vi finbesök av några vänner som älskar melodifestivalen lika mycket som vi gör.. Vi var alla överens om att Sanna var bäst! Jag vet att låten är typisk schlager och inte så originell men man blir ju glad av den i alla fall! I'm in love! ;)

Söndagen spenderades mestadels hemma och så gick jag och lill-Ragnar ut på en lååångpromenad förstås då det var så underbart väder. Gubben min hade dragit på sig en ordentlig förkylning (igen) så han stannade inne hela dagen.

Idag har jag varit ledig men det blev tidig väckning i alla fall då Ragge skulle ut, men jag klagade inte för solen skiner ju idag också! Nu har jag städat och tvättstugat så då får jag bara vänta på att vovven ska vakna för då blir det långprommis igen. Vad härligt det är att ha hund då man alltid har nån som vill gå ut med en! Annat är det med gubben min som tycker promenader är dötrista! ;)



Jag vet att det blir mycket hundbilder men det är ju bara för att jag älskar den vovven! :) Och han i sin tur älskar att softa i solskenet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: