årets första!!!

Gissa vad jag har gjort idag?! Efter många om och men fick gubbsingen övertalat mig att gå och fika till ett speciellt ställe.. Vi hade nämligen fått vetskap om att Tösse´s konditori inledde semmel-säsongen idag! Och Tösse´s vet ju hur man går till väga när man bakar semlor om man säger som så... ;) en nia fick Tösse-semlan av mig! Vore kanon om de bara hade en större salong då sittplatserna är så få..



Denna bild är en gammal från ifjol tack vare att jag inte kunde ladda upp dagens via HTC'n.. men jag lovar det kommer fler för säsongen är lång hihi! Efter fikat blev det en tur till Bromma Blocks där jag köpte lite gott och roligt åt vovven. Bland annat köpte jag en väldigt naturtrogen bäver som han gillar skarpt! :) Nu har vi avnjutit en god middag hemma och funderar på att bege oss ut på promenad mot videouthyrningen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: