januaripromenad

idag har jag varit ledig och gjort alla tråksysslor som man måste göra med jämna mellanrum.. som diskat, dammsugit, svabbat, torkat damm, haft tvättstuga osv.. Men jag har även hunnit vara på långpromenad med en väldigt ivrig vovve. Hade tänkt gå medans solen sken men redan klockan två började det skymma.. Vilken tur att vi går mot ljusare tider.. :)



lill-Ragnar ääälskar att springa i snön.



och att spana efter intressanta saker..


 
och att checka läget i fall det finns lite godis att bjussa på!



..när vi kommer in springer han i full fart upp, men är noga med att stanna ibland för att kolla att jag också hinner med.. som här.



..och här.



när vi väl kom in lekte han med sin favorit-bäver tills han blev så trött att han var tvungen ta en liten sovpaus.. nu har han kurat ihop sig i soffan..



och själv passar jag på med lite sånthär:



ekologiskt blåbärste (som jag fått av mina fina vänner) och rostade mackor samt nåra digestive-kex!
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den där lilla hunden är alldeles underbar. När han kikar fram bakom pelaren, jag dör så söt!

och angående salmiakki, måste bara tipsa dig om att min sambo hade köpt karamellerna på ica! Så de finns även i Sverige nu. Hoppas de finns i din icabutik också! Kram

2011-01-05 @ 08:23:41
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: