vinterpromenad med inslag av vårkänsla

Åh vad skönt att få vara ledig två dagar denna vecka! Efter tio arbetsdagar i sträck och gårdagens tuffa arbetsmöte är det precis vad som behövs nu.. Faktum att jag vaknade med svullen hals och frossa gjorde bara att jag kan/måste stressa ner och jag känner att saker jag borde fått gjort faktiskt får vänta nu. Trots allt har jag ju gjort en massa hushållssysslor och strukit halva garderoben idag. Och hunnit med två ljuvliga vårvinterpromenader!



Efter några tråkgråa slaskdagar är det underbart med lite sol! Kom våren!



Ragge längtar också efter varmare tider (utan slasksmutssnö som fastnar på tassarna)



Fast allra mest längtar han efter smaskiga godisbitar som ligger och väntar i min ficka..



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: