Happy Endings & New Girl

nu när jag haft lite kvalitétstid med soffan så har jag förälskat mig i två nya serier! var lite misstänksam mot den ena först (en del misstänksamhet förekom nog pga namnet också..) eftersom jag läst att den förutspåddes bli nya "Vänner".. som en hängiven "Vänner"-fantast tycker jag inte man kan skriva så, för det finns ingen ingen ingen serie som någonsin kan jämföras med de underbara Vännerna Ross, Monica, Rachel, Chandler, Joey och Phoebe. Men får ta och erkänna att även Happy Endings-gänget är även de riktigt roliga att stifta bekantskap med.


 

och den andra som jag bara väntar och längtar att den ska dyka upp i tv-rutan är New Girl. Zooey Deschanel är helt enkelt perfekt - klockren - underbar!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: