Längtar..

Om ganska precis en månad bär det av mot Sälen på vintersemester! Jag hoppas och tror att jag ska kunna åka skidor då. Önsketänkande kanske eftersom jag inte ens klarar av att gå ännu. Suck och stön, men hoppas på
det bästa!

  

Här är några bilder från Ruka i Finland för x antal år sedan..



Se på träden! Så mycket snö!



Till och med stolparna var täckta av snö uppifrån ner!



Och backarna var nästan folktomma! Positivt med att åka i januari. Negativt var att det var smällkallt.



Men härligt ändå! Jag syntes nog inte så bra i backen tror jag, så tur att det var lite folk..



En aningens mer mörkhårigare jag.. :)








Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Gud så härligt det ser ut med massa snö och solsken :D

Tack snälla!

2012-02-16 @ 19:29:29
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: