Nostalgi..

Suck och stön mitt knä har svullnat upp igen! Vet inte om det beror på några små snedstigningar idag eller om det är överansträngning. Sitter med kyld vetedyna på och hoppas det ska bli bättre. För att muntra upp mig själv googlar jag på några favoriter från förut.. :)



Fragglarna, minns ni dem? Älskade dem!



Jag hade flera My Little Pony-hästar som jag var jätteförsiktig med för jag tyckte de var så fina. Men de försvann spårlöst allihopa. Förstår fortfarande inte vart de tog vägen.. Jag minns att vi sökte igenom farfars vind och alla flyttkartonger, skåp och lådor. Kan de vara slängda? Jag hoppas fortfarande de dyker upp någongång, det vore en rolig överraskning! :)



Sandybell och hennes vovve var också favoriter!



och lille Doctor Snuggles!



Och vad jag älskade Bumbibjörnarna!!! Nanna, Gramse, Titti eller vad hette de nu igen..?



så trasiga, och knasiga, e vårt trasdocksgäng! :)


och älskade Björne och Snigel!



och den gamla hederliga versionen av Narnia! <3 <3 <3



Tummen får sätta punkt för en fin liten lista av gamla godingar! Nu känner jag mig lite gladare igen! :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Sv; haha, de fanns också. I mängder. ;)

2012-02-15 @ 21:33:36
URL: http://alittlebreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: