idag och en dag till

och sen är det semester för hela slanten, tjohoo!!! Det blev en låååång dag på jobbet igår då min stackars Mell var sjuk och det var ingen annan som kunde komma och jobba.. fick stå ensam från öppning till stängning, men jag höll mig sysselsatt trots att kunderna lös med sin frånvaro. Passade på att flytta om i butiken och sånt trevligt och plötsligt var klockan 20:00 ändå. Fast bakslaget kom imorse då jag skulle ta mig upp ur sängen, väldans trött i både knoppen och kroppen.

Idag har jag tillbringat en och en halv timme hos sjukgymnasten, fick vara en halvtimme i gymmet och allt, NU ska jag komma igen så det så! Fast jag fick inte ha nåra vikter i övningarna (det kändes ju lagom kul) men det skulle ändå inte fungera.. men snart så! Och nästa vecka tänker jag faktiskt prova mig på slalombacken, om inte annat så får jag väl glida omkring i barnbacken haha.

Nu har jag och lill-Ragnar varit ut på promenad i solskenet och jag trotsade faktiskt knät där med och drog på mig mina Easytone-dojjor, häääärligt att slippa Uggsen som jag gått i nåra månader nu!!!



Ragge gillar vårvädret lika mycket som jag!



Nosa lite..



Visa hur vig man är..



Lite väl rufsig om nosen kanske :)



Spana lite på tjejjer ;)



Sen måste man nog vila lite. Tji fick jag som hade glömt bädda.. och nu kan jag ju inte flytta på honom då han har fixat gosegrop åt sig hihi. Men snart ska vi åka mot jobbet så han får väl sova tills dess då.. Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: