Loreen vinner ESC!

..om jag får bestämma! Klart bästa låt som vann i lördagens final!



Jag har en fin men väldigt trött helg bakom mig - jobbat hela helgen - härligt att vara ledig idag och bara vara! Dessutom har jag en dum förkylning på gång så hade tänkt sova länge men ju ljusare det blir ute desto tidigare vaknar vovven och ska ut pang bom direkt. Och när man väl har stigit upp och klätt på sig ytterkläderna så springer han och gömmer sig under sängen eller vardagsrumsbordet, jättestörande!! Knashund! Men nu har jag i och för sig hunnit städa, diska och göra kladdmuffins (som tyvärr inte blev så kladdiga.. inte så goda heller, jag var tydligen bara sugen på att baka nåt..) och klockan är bara halv ett. Najs!

Nu blire promenad ut i solskenet! En långsam promenad. Host och snörvel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: