när det är sol och vår...



Trots att jag fortfarande känner mig hängig så blir det mycket lättare direkt solen tittar fram och hela lägenheten fylls med ljus - härligt med vår! Jag skulle bara vilja dra på mig joggingskorna och bege mig ut! Men näpp, det går inte, kan inte ens gå på en snabbare promenad för det här eländiga knät som aaaaaaaaaaldrig blir bra! Jag har haft myror i brallan i snart två månader och nu när snön är borta och vårsolen värmer börjar det kännas olidligt! Jag vill träna, förnya garderoben, fixa till rufset, storstäda och möblera om, för att inte tala om att jag vill flytta!!! Det blev aldrig något med förra lägenhetsbytet, men ikväll har vi nya aspiranter.. *hoppas*

Nystart är i allra högsta grad behövd, för mig, nu!!! Fast jag tror jag inleder nystarten på fredag, då börjar min efterlängtade vintersemester! Och på lördag blir det firande i dubbel bemärkelse! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: