vår i luften

Hej hopp! Jag har en jättemysig helg i Helsingfors bakom mig. På fredagen när vi kom dit var det isande kallt (en massa snö hade de kvar!) så vi körde vi runt i stan för att se om alla gamla favoriter fanns kvar. Sen gick vi och fikade, shoppade, åt lunch och sånt innan vi begav oss till M & J för att äntligen få träffa lilla prinsessan. Hon var förstås jättesötnos. Söt och snäll. Helgen bestod av fika, shopping, återseende av goda vänner, massa skratt, mysiga middagar och mello förstås - tack vare att gubben min tvingade M & J att se på det haha. Till och med jag hade klarat mig utan andra chansen men gubben ville se. (Han hävdade förstås att det var för _min_ skull...;))

Igår kom vi hem redan halv sju på morgonen så vi hann till och med hem en sväng för att packa upp innan jobbet. Idag är jag ledig (får ta igen all sömnskuld från helgen ;)) och bara Ragge vaknar så ska vi bege oss ut i det underbara vårvädret! Ragge är också lite trött efter helgen för han har spenderat helgen med buskula tant M (och farbror N). Jag är så glad att hon ställer upp och vill ta hand om honom titt som tätt, det betyder massor att man har någon man litar på!



Snart så dyker väl de här upp.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: